אוהד הנווד | המרוקאים סה”כ אחלה – Road Trip Morocco

שבועיים רואד טריפ במרוקו!

מוקדש למשפחת פחימה האהובה👳🏾‍♂️!

 

מרוקו לדעתי המדינה הכי מגוונת שהייתי בה, ואני מת על זה! שווקים וחיי לילה במרקש, מדבר סהרה שהוא פשוט עוצר נשימה והרי האטלס המושלגים שהזכירו לי את האלפים.

 

אז אחרי המעצר הקטן שתכלס רק חיזק לי את תחושת הביטחון במדינה, המשכתי לשבועיים מלאי טיולים, נסיעות מצחיקות וקוסקוס.

 

הנה כמה דגשים וטיפים חשובים:

ויזה- אפשרי למטייל הישראלי הבודד! זה מצחיק, אבל אנשים אשכרה מתווכחים איתי עד היום שישראלים לא יכולים להיכנס למרוקו שלא בטיול מאורגן 🤦🏿‍♂. בהחלט אפשרי ומומלץ! הויזה היא ל15 יום בלבד לצערי.

 

ביטחון💪🏿- אני הרגשתי בטוח. גם אם מקומיים התחילו לנהל שיחות פוליטיות, לפעמים בצורה שמאשימה את ישראל, הסברתי להם את המצב והשיחה התנהלה ברוגע- גם אם לא הסכמנו. ככה עושים שינוי חברים.

 

מטבע🏅- המטבע המקומי נקרא דירהאם כאשר 1 דולר~10 דירהאם. כל מקום מקבל יורו ויש מקומות שמקבלים גם דולרים אבל הרבה הרבה פחות.

 

סים- מחוויה אישית וגם לפי המקומיים, הסים הכי מומלץ הוא של אורנג’. אשכרה הייתה קליטה באמצע מדבר סהרה!

 

גלביה! יודע שזה קצת ילדותי אבל זה הצחיק אותי בטירוף להסתובב ככה במרוקו, ותכלס זה הופך אותי לחסין מכיוסים! אז תהנו מתשומת הלב שתקבלו ותסירו דאגה מהארנק שנמצא בכיס.

 

צדקה- צדקה היא אחד מחמשת עמודי האסלאם. תנו קצת מטבעות למקבצי הנדבות. זה חשוב והסביבה תעריך אתכם מאוד על כך. עשיתי את זה יותר בכפרים ובערים הקטנות, פחות במרקש.

 

אתם כבר יודעים מה לעשות נכון?! לחדשים מביניכם:

יש לכם שאלות? צריכים עזרה? מוזמנים לכתוב לי כל שאלה בעמוד הפייסבוק, ואל תשכחו את לחצן ה- SUBSCRIBE – חבל שתפספסו עדכונים שווים.. תגובות על הסרטון יתקבלו בשמחה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצעות מיוחדות

מצטערים כרגע אין הצעות מיוחדות לפוסט הזה

פוסטים דומים

הרשמו לערוץ המבצעים שלי בטלגרם!

הנחות שוות ובלעדיות רק לחברי הקבוצה

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.