הקורס שיעשה לך את הטיול הגדול.

הקורס הפרקטי לאנשים שרוצים לטייל נכון.

אם אתה רוצה לטייל ולעשות כמה שפחות טעויות, זה בשבילך.

בחירת יעד

לא תמיד היעד שחשבנו הוא היעד הנכון עבורנו. בקורס נבין איך בוחרים יעד נכון לפי האופי שלנו, מה שאנחנו רוצים להשיג מהטיול והתקציב שלנו.

חסכון בכסף

כשיוצאים לטיול הגדול יש המון הוצאות מיותרות שנוציא על דברים מיותרים. בעשרות הטיולים שלי צברתי נסיון שיעזור לכם להוציא רק על מה שבאמת חשוב ולחסוך את מה שלא.

שקט נפשי

להבין מה היעדים הכי שווים, מה המסלול הכי טוב, איך מתכננים מסלול לטיול הגדול??! ומה אנחנו צריכים להבין ולהכין מראש, מה אנחנו צריכים להביא איתנו. כל אלה כאבי ראש שאעזור לכם איתם בקורס שנעבור.

בטיחות בטיול

הטיול הגדול יכול להיות משהו קצת מאיים אם לא נגשים אליו בצורה הנכונה. מדינה זרה, שפה זרה (לרוב לא ארצות הברית או אירופה הקלאסית). בקורס נלמד איך שומרים על בטיחות כדי שתוכלו להינות בצורה מלאה ועדיין לחזור בביטחה.

נגמרו השאלות

תמיד כשאנו רוצים לטוס, טיול קטן או גדול זה לא משנה. תמיד יש שאלות שלא נגמרות. לאיפה לטוס, מה צריך להביא, מה התקופה הכי טובה לטייל ביעד, איך מתכננים את הטיול בצורה המיטבית. מה עושים אם אני אוהב לנצל כל רגע והפרטנר שלי לטיול אוהב בטן גב. על כל השאלות האלה ועוד המון נענה בצורה מעמיקה שתעזור לך לטוס בצורה נכונה. אפשר לצאת לטיול, ואפשר לצאת לטיול שתזכור כל החיים.

טעויות נפצות בטיול

טיול חייב לעלות המון

אז לא! לא כל טיול חייב לעלות המון. בקורס נלמד איך לטייל בעלות נמוכה ואפילו איך לטייל בחינם! כן! מהנסיון שלי למדתי איך אפשר לטייל בלי לשבור את הכיס.

מיינדסט שגוי

אחד הדברים החשובים ביותר הוא מיינדסט נכון. כשאנו טסים ברצון להספיק אנו לא באמת נהנים מהטיול. בקורס נלמד איך באמת להינות מהטיול ועדיין להספיק המון.

לפחד לטייל

בזמן הטיול תפגשו גם סכנות, אבל יש דרכים לצמצם אותן! במהלך כל שנותיי כנווד למדתי דרכים להגדיל את תחושת הבטחון במקומות בהם אני נמצא.

יעד שלא תהנו בו

במיוחד אם אתם נוודים מתחילים בחירת יעד נכון הוא נקודה חשובה ביותר בטיול שלנו. יעד אמור להיות מותאם לתקציב, אופי, רצון וזמן. בקורס נלמד אילו יעדים מתאים לאילו אנשים ואילו יעדים מתאימים לך.

גם אם אתה לא מתכוון לטוס לחצי שנה

הקורס יעזור לך לטייל בצורה הטובה ביותר שתוכל.

למה יצרתי את הקורס

אני אוהד! עם נסיון אדיר בנוודות. טיילתי המון ל 70 מדינות שונות ולמדתי המון על טיולים, תרבויות, נוודות ועוד המון. למדתי את כל הדברים הקטנים שעזרו לי לטייל גם כשלא היה לי המון. למדתי איך להתמצות במדינות שלא הייתי בהן לפני, איך לתכנן טיול נכון איך לשמור על עצמי בטוח ועוד המון. לאחר כל כך הרבה מסעות הבנתי שיש בידי מידע שיכול לעזור לעוד המון אנשים אחרים. החלטתי שהמידע הזה ששווה זהב ויכול לחסוך לכם המון כסף, זמן וכאב ראש, חייב לצאת לעולם. 

זה מה שעשיתי החלטתי לעזור לאנשים לחוות את העולם ולעשות את זה בצורה נכונה.

למי הקורס מתאים?

למי שרוצה לטוס ולטייל בעולם ולעשות את זה בצורה נכונה.
כל אחד יכול להכנס לאינטרנט ולתכנן טיול. החכמה היא לתכנן טיול בצורה נכונה. לבחור את היעד המתאים, לדעת מתי לטוס, על מה להוציא ועל מה לא (אפילו איך לטייל בחינם!), איך לטייל בצורה בטוחה, איך להפוך את הטיול לחוויה בלתי נשכחת ועוד המון. 
אם כל זה נשמע טוב… אז מזל טוב! הקורס מתאים לכם. 

״הסוד לנוודות מוצלחת הוא ידע״

לקוחות ממליצים

כמה זה עולה לי?

אז ככה, יכולתי לקחת את הקורס הזה שהושקע עליו המון ולמכור אותו באלפי שקלים. אני רוצה שהקורס הזה יגיע לכל אדם שרוצה לטייל לכן בחרתי במחיר שכל אדם יכול לשלם. 

מחיר מלא ₪1400

מחיר השקה - ₪400 לקורס המלא!

בונוסים

קהילה

מטיילים ונודים בדיוק כמוכם! קהילה שתעזור לכם לחסוך כמה שיותר ולגלות כל יום עוד ועוד מקומות שווים.

הנחות ייחודיות

כולנו רוצים לקבל דברים במבצע. כחלק מהקורס תקבלו גם הנחות מדהימות על אינספור דברים הקשורים לטיול.

זום חודשי איתי

כל חודש נעשה זום בו תוכלו לקבל תשובות לשאלות על הטיול, על ההכנות ועל הקורס עצמו.

למה כזה זול?

פשוט! אני רוצה שגם חיילים שרוצים לטייל אחרי השחרור יקנו את הקורס. טיול בתרבויות שונות, לראות נופים שונים, ולהינות מטיול איכותי זה משהו שלא שמור לאף אדם. כל אחד יכול לטייל ולהינות מזה. זה החזון שלי אני רוצה שכל אחד יוכל לקנות את הקורס שלי. אני אדם פשוט שמטייל בעולם ורוצה לעזור גם לך לטייל, זה הכל 🙂

למה עכשיו?

אם הגעת עד כאן כנראה שטיול (קטן או גדול) זה משהו שמעניין אותך. טיול איכותי צריך לתכנן. אנחנו נלמד לתכנן נכון את הטיול להבין כמה הטיול יעלה ואפילו איפה נחסוך כסף. ז״א שיש מצב שאתה צריך לחסוך פחות לטיול ואפילו לטוס ממש עוד רגע. ידע זה כוח! בטח כשמדובר על מדינות שלא היינו בהם מעולם. לכן, כדי שתוכלו לטוס בביטחון שאתם מוכנים, שייצרתם לעצמכם את החוויה המקסימלית וחסכתם אלפי שקלים על טיול טוב יותר. נתחיל את הקורס עכשיו ונתכנן טיול שנזכור לשנים.

שאלות נפוצות

מצויין! הקורס מיועד למי שרוצה לטייל ולעשות את זה נכון.

כן. זה מתאים גם למי שכבר יודע לאן הוא רוצה לטוס. הקורס כאן כדי לעזור לך לעשות את זה נכון.

אם אתה מאמין שאתה יכול ללמוד ממי שטס כל חודש באופן קבוע והיה ב 71 מדינות. הוכתר למשיח של שבט בפפואה גינאה החדשה וטייל לבד או עם משלחת בכל צורה.

הרשמו לערוץ המבצעים שלי בטלגרם!

הנחות שוות ובלעדיות רק לחברי הקבוצה

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.