אוהד הנווד | רררררוואנדה – rwanda

רררווואאאנדהההה!🤗

מת על האפקטים האלה.

 

במדינה הכי קטנה באפריקה(עריכה: אחת הקטנות) (ועדיין יותר גדולה מישראל) יש אשכרה מוזיאון לזכר השואה! יש פה גם טרק מפורסם וקדוש לנצרות של 3 ימי הליכה.

 

ההיסטוריה של המדינה שופעת, כואבת ומורגשת בכל שיחה עם המקומיים. לרוב לא מטיילים פה מעל שבוע אבל אני התגלגלתי ל3 שבועות! מצד אחד עברתי פה המון, עם המון סוגים שונים של אנשים אז אני מרגיש שאני מכיר את המדינה, מצד שני המדינה טיפה מערבית ככה שהרבה פחות התחברתי בהשוואה לאוגנדה.

 

מידע כללי:

ויזה- 30 דולר לכניסה חד פעמית, 100 דולר למספר לא מוגבל של כניסות ויש את האופציה של האיסט אפריקן ויזה- ויזה לקניה, אוגנדה ורואנדה ל3 חודשים בעלות 100 דולר.

 

כסף- 900 רואנדי~ 1 דולר.

 

אוכל- מסעדות בופה הן מאוד נפוצות- ניתן למלא את הצלחת פעם אחת כמה שרוצים, בעיקר תפוחי אדמה ואורז לסוגיהם השונים אז לא להתלהב יותר מידי. בופה עולה בסביבות 1000-4000 פרנק רואנדי.

 

תחבורה- יצאתי מקיגלי לכל קצוות המדינה ואף פעם אוטובוס לא עלה יותר מ3500 פרנק רואנדי.

 

ביטחון- מדינה מאוד מאוד בטוחה. בכל מקום יש משטרות ולא הרגשתי אפילו ניסיונות גניבה, להפך, כשחבר איבד את הפלאפון מישהו החזיר לו אותו! נדיר באפריקה!

 

מוזמנים לכתוב לי כל שאלה בעמוד הפייסבוק, ואל תשכחו את לחצן ה- SUBSCRIBE – חבל שתפספסו עדכונים שווים.. תגובות על הסרטון יתקבלו בשמחה 🙂

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצעות מיוחדות

מצטערים כרגע אין הצעות מיוחדות לפוסט הזה

פוסטים דומים

הרשמו לערוץ המבצעים שלי בטלגרם!

הנחות שוות ובלעדיות רק לחברי הקבוצה

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.