אוהד הנווד | קילימנג’רוווו – kilimangaro

 

קילימנג’רו 🦁

אשכרה ההר הכי גבוה באפריקה וההר הבודד הכי גבוה בעולם! (חכו חכו לטיימלאפס זריחה מלווה ב’גלגל החיים’🌄)

בהתחלה טיפה עיצבן אותי לשלם מעל 1000 דולר לטרק כל כך קצר, אבל מהר מאוד הבנתי על מה המהומה!

 

קודם כל התנאים של הטרק הם באמת יוצאי דופן. לסיים יום הליכה עם פופקורן וגיגית מים רותחים זה פשוט תענוג🌽. דבר שני, הנופים בטרק הזה משתנים בקצב מהיר מאוד- מרתק!

את שאר הטירוף תראו כבר בסרטון עצמו.

 

מתי?🔜📆

בגדול אפשר לטפס את הקילימנג’רו כל השנה, אבל בהחלט עדיף בעונות היבשות: יוני עד אוקטובר וינואר עד פברואר. שימו לב שיולי אוגוסט הם החודשים הכי עמוסים מבחינת כמות תיירים.

 

איזה מסלול?🌋

אני עשיתי את מסלול מצ’אמה 6 ימים והיה לי באמת כיף לא נורמלי. ההליכה לא קשה מידי (חוץ מהלילה של הפסגה) ואפשר לעשות אותו גם ב7 ימים וככה ההתאקלמות לגבהים טובה יותר.

 

מה להביא?👙

במהלך הימים הראשונים חולצה ומכנסיים קצרים לגמרי הספיקו וכשהיינו בשטחים פתוחים והייתה רוח אז הוספתי גם סופטשל. אבל הכי חשוב שתביאו ביגוד כמה שיותר חם ללילה של הפסגה. אני הייתי פשוט טיפש ולא הבאתי לא כובע צמר ולא כפפות- זה פשוט לא סביר במזג האוויר הקפוא בפסגה והיה לי מזל שמצאתי מישהו שהיה לו ספייר להביא לי. אל תהיו גיבורים ואל תתבלבלו מהתדמית החמה שאפריקה יוצרת.

מעבר לביגוד, פנס ראש פריט חובה, כדורים נגד מחלת גבהים למקרה הצורך, מכשיר לוויני מעולה גם למקרי חירום וגם כי הוא מראה תחזית מזג אוויר וגובה מעל פני הים, ומישהי נידבה לי שקיות חימום כמו בשמירות בצבא וזה היה כ”כ כיף!

 

עם מי לעשות?🧞‍♂

ברור שיש חברות שמוציאות טיולים מאורגנים מהארץ אבל מי שהתקציב שלו דל, יכול לסגור דרך סוכנויות בעיר ארושה. אני מאוד נהנתי עם המדריך שלי ארסטוס- אחלה גבר, מצחיק, סבלני, דאג שהכל יתקתק והרשים ברמת הידע שלו על הגיאולוגיה והבוטינקה באזור.

 

איך מוזילים עלויות?💵

כנסו עכשיו לפוסט הקילימנג’רו המלא בפייסבוק.

 

מוזמנים לכתוב לי כל שאלה בעמוד הפייסבוק, ואל תשכחו את לחצן ה- SUBSCRIBE – חבל שתפספסו עדכונים שווים.. תגובות על הסרטון יתקבלו בשמחה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצעות מיוחדות

מצטערים כרגע אין הצעות מיוחדות לפוסט הזה

פוסטים דומים

הרשמו לערוץ המבצעים שלי בטלגרם!

הנחות שוות ובלעדיות רק לחברי הקבוצה

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.