אוהד הנווד | טיול לאתיופיה – Ethiopia trip

אתיופיה אתיופיה, כמה שהפתעת אותי! 😱

 

המון מטיילים שפגשתי באפריקה הזהירו אותי שיש הרבה מקומיים שמציקים לתיירים וזה גרם להם להתבאס מהטיול באתיופיה. וואלה אני תמיד משתדל להיות אובייקטיבי כשאני מדבר על מדינה, ולציין גם את הדברים הפחות טובים שבה והאמת שבאתיופיה היו לי מאה אחוז חוויות טובות מכל הבחינות:

האנשים מדהימים- קרה לי פעמיים שמקומיים עצרו אותי ברחוב, התחילו לדבר איתי ומפה לשם גם התארחתי אצלם וטיילנו ביחד. התרבות האתיופית היא פשוט מרתקת! בהחלט אעלה בעתיד סרטון נוסף רק על התרבות והמנהגים האתיופיים.

 

אוכל🍞- משמעותית האוכל שהכי אהבתי באפריקה, כן אפילו יותר ממרוקו! האוכל מפוצץ בתבלינים וטעמים חזקים. ממליץ לאכול פול לארוחת בוקר ואינג’רה עם שירו (הרוטב הכתום) בשאר שעות היממה. מעדן. אם מישהו מהעדה קורא את זה, אשמח לבוא לאכול!! 🤪

 

נופים🌋- הנופים מדהימים, במיוחד במדבר דנקיל! העין פשוט לא קולטת את כל הצבעים! אני לקחתי טיול של 3 ימים ומצטער שלא לקחתי את הטיול של ה-4 ימים. אין עוד מה להרחיב, תצפו בסרטון ותבינו…

 

מידע כללי:

*ויזה- אין צורך בויזה מראש (למרות שיש אופציה לויזה אונליין). ויזה לחודש תעלה 50$, ויזה ל3 חודשים תעלה 70$.

 

*עונות- העונה הכי מומלצת היא מאמצע אוקטובר עד ינואר כשכבר אין גשם אבל הכל עדיין ירוק. אפשר גם בעונה היבשה בין פברואר למאי. אני שהיתי במדינה חודש שלם- אפריל והיה מדהים, אבל הרי הסימיאן היו מאוד צהובים ומפלי הנילוס היו הרבה פחות מטורפים. מצד שני היו פחות תיירים.

 

*תשמרו כל הזמן על החפצים האישיים שלכם. ליותר מידי אנשים שפגשתי גנבו את הפלאפון או את הארנק. תשדרו בטחון עצמי ותסתכלו לאנשים בעיניים. מתישהו אעלה פוסט עם דרכים שלי להימנע או להתמודד עם צרות.

 

*ממליץ להתחיל את הטיול באתיופיה, זה הכי נכון גאוגרפית! אני התחלתי באוגנדה שהיא קצת יותר דרומית ויש מצב שזו הייתה טעות כי הייתי צריך לבחור בין להמשיך צפונה או דרומה. יותר פשוט להתחיל באתיופיה ולרדת דרומה.

 

*לינה- רוב הזמן ישנתי אצל מקומיים או בהוסטלים שמצאתי על הדרך. בגונדר ממליץ במיוחד על ההוסטל של אופיר!

 

מוזמנים לכתוב לי כל שאלה בעמוד הפייסבוק, ואל תשכחו את לחצן ה- SUBSCRIBE – חבל שתפספסו עדכונים שווים.. תגובות על הסרטון יתקבלו בשמחה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצעות מיוחדות

מצטערים כרגע אין הצעות מיוחדות לפוסט הזה

פוסטים דומים

הרשמו לערוץ המבצעים שלי בטלגרם!

הנחות שוות ובלעדיות רק לחברי הקבוצה

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.