אוהד הנווד | שחיתי עם אורקות בנורבגיה

האם גם לכם יש רשימה של דברים שאתם חייבים לראות בעולם במהלך חייכם?
בסרטון שלפניכם תראו אותי זוכה להגשים את אחד החלומות הכי גדולים שלי – לשחות במים עם לויתני האורקה! תייגו חבר שצריך לקפוץ למים במצב כזה.
זהו טיול הנוודים השלישי שאני מוציא לפועל וכנראה המטורף ביותר עד כה. התחיל בטיסה מהממת מעל החוג הארקטי, המשיך בקור קיצוני שהגיע למינוס 30 מעלות ואפילו המעיל הכתום לא היה מספיק מחמם, זוהר הצפוני שפוצץ את השמים בירוק באווירת חג החנוכה וכמובן לוויתנים.

מלאאאא לוויתנים מעל ומתחת למים. אני פריק של בעלי חיים, בדגש על בעלי חיים ימיים, ככה שאני ממש בוחר את היעדים שלי בעולם בהתאם. צללתי כבר עם הרבה סוגים של כרישים, כולל עמלץ לבן, אבל יש משהו באורקה שפשוט אי אפשר להסביר.
להיות מטרים ספורים עם חיה שהאינטליגנציה שלה כ”כ גבוהה שמשחקת “מסירות” עם הטרף שלה לפני שאוכלת אותו זה אדרנלין לא נורמלי! תוסיפו לזה את המתרחש מסביב שמשלב חוסר ודאות וקור קיצוני.

האם זה מסוכן? בדברים האלה אני הולך לפי סטטיסטיקה. אורקות הרגו עד כה בני אדם רק כאשר היו כלואים באקווריומים שניסו להפוך אותם לחיות מחמד, תועדו לא מעט מקרים בהם הם הטביעו את המדריכים שחשבו שהם יכולים להכניס בעל חיים שחוצה אוקיינוסים לתוך בריכה.
אז פחות חששתי מהלויתנים, אבל היו כמה שכמעט קיבלו היפותרמיה. מה דעתכם? תודה ענקית ל סברס – מרכז שטח ישראלי זה הסרטון האחרון שלנו ביחד, תודה ענקית על תקופה מעולה ביחד! לGuy Geffen Northern Exposure – חשיפה לצפון על הארגון וההדרכה של המסע הזה, מחכה לראות אותך פעם נוספת.
תודה ל ניב בין – Niv Bin על סרטון שמשלב צחוק, דרמה, מתח, ועניין. המתכון לסרטון מושלם. אני מנסה לארגן טיול נוודים לצלילה במלדיביים.

יש מעוניינים? מקווה מאוד שהתרגשתם יחד איתי בטיול שמבחינתי היווה הגשמת חלום, אם כן פרגנו בלייקים, תגובות ו”סרטונים” (התבלבלתי מרוב התרגשות חח).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצעות מיוחדות

מצטערים כרגע אין הצעות מיוחדות לפוסט הזה

פוסטים דומים

הרשמו לערוץ המבצעים שלי בטלגרם!

הנחות שוות ובלעדיות רק לחברי הקבוצה

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.