אוהד נווד | סרטון סיכום 2021

2021. לא אמרתי את זה על שום שנה עד כה, אבל לדעתי היא באמת הייתה בין השנים הטובות שהיו לי.

ולמה?

אני מרגיש שאני הולך ומתאזן.

בעבר תמיד יצא שהייתי טוטאלי, או שאני יושב ולומד בטכניון בכל הכוח, או שאני טס כיוון אחד לאפריקה תוך התנתקות מוחלטת מהעולם.

השנה עשיתי את הבלתי יאמן מבחינתי וזה להצליח להטיס איתי צלם לחו”ל, 3 פעמים!! כשעזבתי את הטכניון רציתי לחזור לטייל אבל לא חשבתי שאהיה בלוגר כי זה היה נראה לי רחוק מידי. ראיתי את הבלוגרים האמריקאים האלה עם תקציבי הענק והכשרון המטורף ואמרתי לעצמי שהפער גדול מידי ואיפה אני ואיפה הם?

גם היום אני מן הסתם לא משווה את עצמי לבלוגרי העל עם צוות הפקה שלם ומיליוני העוקבים, אבל תראו את הסרטון המטורף שלפניכם!! רק בחלומות שלי דמיינתי שאצליח להביא צילומים ועריכה ברמה הזו.

מהבחינה הטיולית סופסוף הגשמתי חלומות כמו לראות זוהר צפוני ולצלול עם אחד היונקים הכי חכמים בעולם (אורקה) במרחק נגיעה ממני.

אני מתחיל את השנה החדשה כשאני וסברס היקרים החלטנו להפרד. אחרי שנתיים וחצי של עבודה משותפת וחלקה, הגענו למסקנה שצריך להמשיך הלאה. קצת מלחיץ אבל אני בטוח שאסתדר ואמצא את הדרך להמשיך ולעלות.

עוד מטרות לשנה הקרובה: להרצות מול מאה פלוס אנשים, להקים אתר אינטרנטי משלי עם מידע והנחות, להמשיך לטפח את כל הפלטפורמות שלי (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק, פינה בחדשות 13, טלגרם, טיולי נוודים, פודקסט), ובעיקר בעיקר בעיקר – להנות מהרגע ותמיד לעצור ולשאול את עצמי את השאלות הקשות והנכונות

תודה ל@nivbin על עריכה מושקעת במיוחד שהעיפה לי ת’פוני

ולכל הצלמים מהשנה האחרונה שלקחו חלק בחיים, במסע, ובתוכן שלי – @maxdemter , @omri.mesika_ @maor.benezri @guyinlapland @carmi_yarmi , @alonasafjorji @alonkko @nir_davidzon_vision

שתהיה שנה טובה לכולם וכמו תמיד – פרגנו בלייקים, תגובות ושיתופים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצעות מיוחדות

מצטערים כרגע אין הצעות מיוחדות לפוסט הזה

פוסטים דומים

הרשמו לערוץ המבצעים שלי בטלגרם!

הנחות שוות ובלעדיות רק לחברי הקבוצה

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.