אוהד הנווד | עושה את הקילימנג’רו

לטפס את הקילימנג’רו לא היה דבר קל, אבל מאוד מתגמל! להגיע לגובה של כמעט 6,000 מטרים, עם חבורת מטיילים ולהפיק מזה סרטון היה פשוט מטורף!

כמה דברים חשובים למי שרוצה להגיע לטנזניה:

ויזה

עולה 50 דולר, ניתן לעשות בהגעה, אפשר גם להגיש בקשה באתר ההגירה ולנחות בראש שקט. כסף – העמלות שם גבוהות ומעטים הבנקים שיתנו לכם למשוך דולרים, ממליץ לבוא עם הכסף לאטרקציות מישראל.

סים

היה לנו בחבורה ערבוב של רשתות תקשורת, בפער vodacom היו הכי טובים עם קליטה כמעט כל יום בטרק וגם בספארי.

זו הפעם השניה שאני עושה את הטרק הזה, ומאמין שאחזור אליו עוד הרבה פעמים כי הנופים משגעים ו6 ימים זה לא יותר מידי זמן בכלל. מעבר לזריחה בפסגה שהייתה היסטרית, כל יום בטרק הזה הוא חוויה בפני עצמה כשכל כמה מאות מטרים התוואי משתנה כמעט לחלוטין! רואים את זה בצמחייה, באדמה, בבעלי החיים. הסרטון אמנם קצת יותר ארוך מהסרטון הקודם אבל הוא הרבה יותר מושקע מבחינת צילומים ותוכן ואני מקווה מאוד שתאהבו אותו. הצלחתי להשיג לכם הנחה משמעותית ובלעדית אצל סברס – מרכז שטח ישראלי, תשתמשו בה!

קוד קופון:navad 10 תודה לMax Demter הצלם האגדי שעם כל הקושי בטיפוס גם צילם.
מחכה לטיולים הבאים אחשלי. לNiv Bin שנותן את הנשמה כל פריים מחדש, אפשר לראות את זה בתוצאה הסופית של הסרטון המטורף שלפניכם.
תודה לחבורה האדירה שהייתה חלק משמעותי מהטיול ולכל מי שהשקיע 10 דקות בחייו לצפות בסרטון ולחוות את הטיול יחד איתנו! אל תשכחו לפרגן בלייקים, תגובות ושיתופים, ונתראה בסרטון ספארי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצעות מיוחדות

מצטערים כרגע אין הצעות מיוחדות לפוסט הזה

פוסטים דומים

הרשמו לערוץ המבצעים שלי בטלגרם!

הנחות שוות ובלעדיות רק לחברי הקבוצה

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.